• Hello, everyone!

    We're happy to welcome you to our new forum and invite you to become a member.

    Here, you can ask any questions you may have about the Callfilter app to our team.

    We're always happy to help!

    Sincerely,
    The Callfilter.app Team

Відновлення преміум підписки після відновлення телефону до заводських налаштувань

deriss

New member
В мене була преміум підписка щомісячного платежу на даний момент я її не бачу
Як можна вирішити цю проблему?
 
В мене була преміум підписка щомісячного платежу на даний момент я її не бачу
Як можна вирішити цю проблему?

Привіт,

Бачу, що ваша підписка активна. Чи все у вас в порядку?

Якщо ні, перейдіть в додаток «Керування підпискою» і натисніть «Перевірити стан».

Це має допомогти у 99% випадків. Якщо це не допомогло, надішліть мені свій App ID, і я прив'яжу його вручну.

-----------

Hello,

I see now that your subscription is active. Is everything all right now?

If not, please go to the app, Manage Subscription and click Check Status there.

This should help 99% of the time. If it doesn't help, please send me your App ID and I will link it manually.
 
Back
Top